Thursday, June 28, 2012

too much to tell

Bismillah...Im so sorry everyone. I haven't been posting nearly as much as normal lately. And I feel like you guys at least deserve to know why. Yes macam biasa lah. busybusybusybusybusyyyy. -_______-"



first day kelas jer project dah dapat kan.


heih seteress taw masuk2 dah dapat kerja mana taknya mood hols lagi takpuas cuti blah blah shit semua. 

sebenarnya aku malas nak update blog buntu takder idea nak cerita apa. NO ada idea tapi banyak sangat benda yang tertunggak nak cerita sampai satu masa tak tau nak cerita mana satu dulu. Haih. 



nak cerita haritu buat rambut. rasanya semua dah tau aku buat digital perm sebab bosan sangat 20 tahun rambut sama jer. need change lah.


heee. gatal kan nak melaram pulak bukak sem baru ni.  tapi susah nak jaga rambut curl macam ni seriouslyy sangat susah. 

Everyday aku kena bangun pagi2 touchup rambut in order nak bagi curl dia maintain tapi kadang2 aku malas jugak nak buat sebenarnya. Ah takder kerja aku nak layan rambut setiap pagi. senang citer kalau rajin kalau malas memang tak lah kan. selalunya malas. -______-" sebab bukan cara aku lah nak melawa2 apa lagi nak makeup2. Shantek shantek pun bukan ada siapa pun kat sini. buang masa aku jer.



ni semua classmates I yer sekalian. Actually ada yang takder. Hellyeah waktu ni aku tengah fulun nak siapkan presentation site visit untuk project pertama. Sumpah candid. Only for those yang realize jer akan posing tunjuk gigi peace bagai. 


iyer lah. baju kurung lah kiter ada kelas Islamic Art lepas tu. haih.




Semangat kawan aku nak pakaikan tudung dia kata aku pakai tudung selebet.



jeng :) haha. tak matching langsung aku kalau setiap kali kelas Islamic ni mesti kasi tibai jer baju dengan tudung. Rojak yang penting 'Aurat tutup haha. Lantak memangtak matching pun baju dengan tudung. kesah pulak. aku tak reti lah, akumain capai jer asal tutup dada tutup kepala. 


"Close your head. Not your mind." - khas dari penaja.



One fine day... gigih sangat nak siapkan drawing. 



 the next day...



jangan tanya apa apa asal aku gedik semacam buat kerja pakai wedges bagai blah blah shit actually waktu ni aku tengah get ready untuk keluar ada reunion dengan ex schoolmates budak2 MRSM yang ada kat UTP lah senang cerita. 

Final day. beberapa minit sebelum submission sebok touch up touch up haih XD



actually this is a grouping task lah. for the firs time aku tak boleh pilih group aku sendiri semuanya lecturer yang aturkan so ini experience pertama bekerja dengan diorang alhamdulillah everything berjalan lancar. thanks girls <3 heww heww.



worse bila lecturer tak suka design aku. perghh dia kritik habis design aku dia cakap macam2 tak nak beli lah apa lah kasi sentap jiwa raga kot lecturer ni. tapi setiap kritikan tu lah yang buat kita sedar that it wasnt much good seperti yang kita expect. So kritikan dia memang buat aku lemah semangat jatuh konfident tapi kritikan dia buat aku lagi semangat to be on top. tapi tak kesah lah dia tak suka tak suka pun bagi aku A+ jugak for this task heww heww :D



penat tau aku goreng lecturer ni habis habis.  
berbaloi lah jugak.




part of my last minute presentation board.
one of my friends, budak Archi, Faez asked me to share with him our project presentation since they done their presentation manually. haha. Lucky for me. Would be suck if it is done manually. Hancuss. Taik. 

 1 - CONCEPT BOARD

 2 - CLIENT BOARD

 3 - BEHIND THE CONCEPT


4 -HEADER


Haih too many to tell yuolls lah. okay2 last last janji this is the last heww heww. My kucing yang kelima. Hari tu aku dengan abang aku kutip kucing ni kat belakang stesen keretapi. aku yang jumpa dulu :) geram tengok dia comel sangat so aku suruh abang aku bawak balik. bawak lah kucing ni masuk dalam kereta and simpan :) 


kan comel kan baby junior ni. nama dia oren. bulu dia cantik sangat3... mata biru <3




heeee. ngader ngader tau. suka tunjuk lidah dia. RINDU T_T
nak peluk oren sangat sangat :'(



Photobucket

No comments: