Sunday, June 10, 2012

I wish I wish :)

Bismillah...



wah bosannya. Aku tak tau nak pergi mana. pusing pusing dalam bilik jugak. Yes. aku dah balik Perak @ Sahara. Bosan nak mati lah. aku tak tau nak buat apa dah life's depending on twitter facebook and blog dan kawan kawan yang cukup tak senonoh lah di alam maya. kurang kasih sayang macam ni lah jawabnya. heww heww. makan pun tak malam tadi cian itteww. makan maggi jer :'(

HARINI DAH BREAKFAST BELUM TASHA?  aku cuma dapat breakfast ni jer :(




Whatever. Orang Kaya memang breakfast macam ni hari hari kan :3 wishlist sangat lah kan nak makan sedap2 kat perak ni.





Cakap pasal wishlist. Aku ada wish satu camera ni. 
Yes aku adore gila sebab design dia agak High-end.










Dan haritu aku keluar dengan parents aku pergi low yat just to find this digital camera lah but kehendak aku tak disetujui oleh tiga kepala. semua tak suka camera yang aku nak just cause dia boleh lipat lipat and dia touchscreen.


DAN AKU NAK MERAJUK DAH TAU :(



and survey2 mak aku jumpa camera bridge ni. 



And now its mine :)




ay.ay. saya punya warna merah gitteww :) <3



No comments: