Friday, October 5, 2012

abaikan. dan lepaskan.

Bismillah... 

memang tak semua yang kita rancang akan berlaku tapi sekurang kurang nya tak salahkan kalau kita berusaha untuk dapat kan sesuatu dan jaga sebaik baik mungkin tentang sesuatu? 

sesuatu yang mungkin kau kata penting buat kau.
sesuatu yang kau kata kau tak boleh hidup tanpa sesuatu.
sesuatu yang kau sendiri dah nyatakan kau sayang.
sesuatu yang sangat subjektif dan kau sendiri dah berani kata yang... 
kau akan berubah untuk sesuatu. 




aku sendiri jadi tawar hati with the term of Love. aku tak tau apa yang kau nak sebenarnya.



sekadar cukup syarat aku ada. 
sekadar cukup syarat aku kau punya.
sekadar cukup syarat. kadang kadang terasa diri bodoh kenapa nak kena sayang sampai aku sanggup buat apa jer untuk buat kau tau yang aku sayangkan kau. Sekalipun kita berbincang tak ada apa yang masuk dalam hati kau. Yang kau fikir cuma diri kau. 




second chance should never exist. 



Dan rasanya lebih baik aku jauhkan diri dari kau. all of it just hurtful.
I  will go. far. far from here. dan lupakan semua yang ada. 
dah tiba masa aku fikirkan tentang perasaan aku.
and the day I learn to fly, i will never come back here.
surrender. i have give up. on you.




I aim to make my life worth while by being an ideal. for example, 

  • taking care of my family, 
  • maintaining my true friendships, 
  • seeing every part of this world that I possibly can,
  • and of course, meeting someone (lelaki sudah tentu) with the same value of success. 

dan ini adalah Pesanan ringkas untuk lelaki yang bakal menjadi yang halal buat saya : 

dan bila nanti tiba masa awak kahwin dengan saya, heww heww. and when we have our own children, that like ourselves, we will teach them to work hard dan anak anak anak anakss wahh banyaknya anak kita haha okay sambung, dan anaks anaks kita mesti lah pandai melukis macam saya.  (okay dah puji diri sendiri nampak)  







  before im not used to listen to this song. But all of her saying was just true. 



Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja


Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk kau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya


Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucapkan tak pernah engaku tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan


Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

-yunazarai- 









No comments: