Friday, October 12, 2012

talkative

Bismillah... 

Here we go. sit straight. and express.

Frankly speaking hari ni subuh subuh lagi aku dah pasang azam yang aku tak nak sentuh buku langsung. AT ALL.



once kalau dah azam.
once kalau dah mindset.
memang betul2 tak buat lah citer dia. 
memang betul2 tak akan ada mood.
Azam aku berjaya. harini tak bukak buku langsung.



next paper : Environmental Psychology . October 15th

heee. lambat lagi :)


As usual. study week is the lamest week ever. 

hidup aku sangat tak productive.

Sebagai pelajar Architecture yang sentiasa busy, aku jadi kekok bila tak busy. Yes aku tak tau nak buat apa. rasa bosan gila. Roomate aku pun pendiam. tanya sepatah jawab sepatah. Tapi aku suka cakap! macam2 benda aku boleh cakap dengan roomate aku tapi roomate aku tak pernah cuba nak start conversation dengan aku :( awak. saya garang sangat eh?  I dont have anyone to talk with...


Dilla said that sometimes it is hard to answer all of my Q's. 
I talks a lot. she said. :P


I was bored. So I decided to go to my STUDIO-O-O :) 

Yeah studio dah jadi macam boyfriend aku.
hari hari mesti kena pergi studio. 
sehari tak pergi aku rasa tak complete. 
So aku wonder, what it would be like during sembreak nanti? :/ hmm.

went there with YAYA <3
Sampai studio ada farien. Boan. nizam. Yeay im not alone.
aku tak tau apa motif aku sebenarnya datang studio. 
datang studio jer buat dosa lagi lagi jumpa pondan2 ni. hmm. 
Pondan pondan mensi untuk Farien. Boan. Nizam.
buang masa yang terlalu banyak sangat ni sampai tak tau nak simpan kat mana.

Farien really make myday harini bila dia datang studio bawa baju untuk Kitorang :) 



Limited Edition Yarrr! :D
FROM LEFT : farien . tasha . nizam . yaya . boan .



well nampak tak the statement sangat kan baju ni. Actually ini ialah Tshirt Event ID NIGHT INFINITY - KOSONG KOSONG hari tu dimana saya sebagai Project Manager untuk event ni. wah wah wah perlu ker cerita? siap bold gitteww.  heww heww. The concept of the event was taken from INFINITY which mean "lasting" and "never end" I love seeing you girls in my threads. Eh gegirl ker? har har.



Boan jer takder :( hmm. dan farien lah paling fotogenik antara kitorang semua. benci taw! dah lah kuat menjalang. okay muka foto aku paling distort. dahi tiba tiba nak jendul pulak semalam tak nak jendul. heish. mampus lah yang penting kitorang having fun taw harini kat studio fenfeeling model prada gittew. kelllass kau jah! 



haaa. after penat weolss fenfeeling weolls semua gerak lunch. Lunch apa? lunch nasi lauk sardin. campur sambal belacan. Tiba tiba ada pulak akak sorang ni tergur aku "eh Tasha makan sardin?" Choii, Kau ingat mulut model tak bau budu ke?? makanan kampung tetap dihati youu. 




sebab harini azam memang taknak baca buku. so memang kitorang luang masa sama sama lah citer dia. Dan itu lah guna kawan. Kalau sorang tak study, semua ikut tak study. 


lepastu sambung menjalang pulak dekat luar studio.
aku tak kemaruk nak menjalang sampai kat kaki lima.
iolls photographer jewwr.

farin yer. dia memang kuat menjalang. Kuala kangsar dia lah conquer.
nasibbaik market gittew. kalau tak malu mak nok. nanti tak ada orang nak membayar kau mempuki sana sini. haha.



dah habis satu uitm kitorang shoot sana sini. taknak study lah katakan. haaa.so kitorang decide untuk keluar. Uitm bosan. well kalau keluar pun kat mana jer. 
kat sini Tesco lah paling hot haha.



adat lah, orang terlebih mampu nak beli viva saga myvi. tunggu bentley lah cerita dia.
nak tunggu bentley sampai pun makan masa. kipas kipas lah weollss tadi. hmm.




*kalau balik bilik buat drawing mampu siap 4 perspectives. Birdview lagi tu*
#KekwatSangatKauTasha


penat tunggu tau. driver kiter lambat lagi harini. weolls dah lah puteri lilin. Hmm...


masing masing bekerjasama sangat dalam mengekspressi kan muka bosan gilababi.

haa. tengok muka mak jemah sengih lebar nyah dapat naik bas.
siap nak pusing belakang lagi kepala tu. 
tak duduk diam. taulah first time. haha


yaya paksa aku tangkap gambar dengan dia.
dan nampak tak muka aku yang pakar dalam membuat fake smile. 
bukan susah pun nak berlakon.
kaaaaaan.... :D



 kata kalau dah azam betul2 menguasai badan. tornado pun kitorang sanggup redah.
haaa. apa lagi sampai2 jer cepat cepat kejar mesin penimbang kat tesco tu.
doposen sekali naik. 
masing masing nak bajet slim. semua batak timbang. 
termasuk lah aku. haha.
last aku timbang berat aku dua minggu lepas. dengan Yaya lah.

hahah. so selepas dua minggu the result is :
....before 40kg.....after

44.1kg!

GILA apa dua minggu aku dah naik 4kg! 
kau makan apa do tasha...  -..-"

berat sajer naik. tapi boobs. cheeks. dengan bontot tak naik naik pun.
hmm. tak per. cuti sem ni azam besarkan boobs. cheeks. bontot.
motif sangat :D haha

lagi satu. aku dengan safarin excited lebih tau. kitorang beli jeans sama. 
kat tesco pun boleh kaaaaan. 
colour jer lain. mula tu pakat nak beli colour sama tapi fikir balik. okay. tukar lah. 


haha kalau Thera my angel tengok my new skinny mesti dia nak kunyah. geram sangat kaaan? har har. sokay cuti sem ni I dah janji nak bawak dia pergi Kenanga Mall kat Jalan Hang Tuah. kat situ barang2 bundle murah sangat sangat. 
I have to many skinny pants .ton of colours.
 blue black. ash gray.  black of course. mustard blah blah blah.
last skinny yang aku dapat was from my mom. she bought the mustard colour of skinny for me couple months ago from Harajuku. 
well mama betul2 faham apa yang darling dia suka <3
thats why I love her to death :)

and after that weolls gerak makan lagi. 
this time try to find something yang soupy and hot. 
Hujan kot. so to heat up the body.
Simple Thai cuisine was just fine :P



haha. everything was just fun. dan sangat puas hati. azam kami berjaya akhirnya.
Actually that wasnt a good azam actually, yeah korang pun faham kan.
cuma well kitorang budak studio selalu tak ada masa.
kalau nak having fun pun kena pandai pandai curi masa. 
bukan senang kot nak tengok budak ID free macam ni.
boleh jenjalan gittew. 


anywaywe got two more paper left. 
Environmental Psychology & Building construction.
October 15th  .  October 19th


sesiapa doakan lah kami untuk sentiasa kuat 
dan sama sama berjaya naik Part4 sem hadapan :)


-end of Part 3-




(result exam keluar 9november . katanya. hmm)

4 comments:

Idayu Sukaimi said...

Seronok semuaaaaaaaa <3

natashanazan.blogspot.com said...

hahaha. yeah. this wasnt a long-term-planning pun. last minute kot.

ikinj said...

ringan lagi mak nokk :3
kui kui kui.. 45KG uollss
har har har

natashanazan.blogspot.com said...

hahaha. ringan lagi? dan memang jadi impian azali aku nak gemuk kan badan lah nyah.