Wednesday, August 31, 2011

Raya 2011

Bismillah....  


Hari ni selesai sudah First day Raya. Thanks lots kepada semua yang tak jemu bazir kredit untuk wish kat aku, dan tahniah jugak kepada saya sebab saya dah habiskan sepuluh hingget untuk wish Selamat Hari raya kepada semua orang yang ada dalam list phonebook saya :)




kecuali yang mana nama dekat dekat ngan huruf Z tak dapat lah aku nak wish sebab kredit dah habis bila sampai huruf S. 




so You guys? how raya? okay?? best?? This year my baju kurung's theme is AIR ASIA. merah putih :)







take a look, haha!





haha! perluker aku cerita pasal baju kurung aku? tak kowt. tapi adik aku cakap macam baju bertunang. mak aku punjawab "memang Ya dah nak bertunang dah pun" my mom perli lah tuh, cuz she knew everything about me and Hadi. duhhh. Life must go on Tasha... just forget it.


This year kan raya kat Rawang jer...rumah sendiri, Sangat tak meriah...masak kemain lagi macam ada orang nak datang tapi,,,taker saper pun datang...







grrr, banyakkan? takder ar banyak mana. cukup ar untuk satu lawangsari makan, tapi satu pun takder kat sini yang datang. haha. One of my classmates, Baina mesej aku semalam. dia cakap "tasha comel!" Selamat Hari Raya, maaf Zahir Batin! <3 makan banyak banyak biar gemuk macam kita ^,^" pulak dia gemuk merepek jer Baina nih...


pukul berapa kitorang beraya?? pukul 11.30 pagi baru dapat salam salam dengan mama abah. Sebab my dad busy dengan kerja dia sikit pagi tuh dan abang aku baru bangun tidur masa tuh, after dia bangun tidur semua dah siap, baru lah beraya...



entah apa yang abah kira saya pun taktau...

agak blurr di situ...

So bila dah semua busy... my dad dengan kerja dia...dan my mom... sibuk di dapur... 


MAKA...



pakailah sendirilah sampin jawabnya...

hahah. dia blah lepas aku kacau dia yang 
takder saper layan dia pagi raya.


dan aku pulak teruskan kerja apa yang patut... :)


Iman cakap aku macam pontianak. Bongok! 


duhh.. kalau nak cerita semua memang tak habis lah cerita raya. beribu gambar ada dalam camera nih, by the way walaupun raya kat rumah sendiri takder orang datang pulak tuh but its okay, nanti kita raya sakan pulak okay kalau umur panjang :)

InsyaAllah...


dah boring main game pagi raya...padahal UPSR minggu depan.
bagus. seronok betul orang UPSR. cantik perangai

Ini sangat lah semak, aku nak tangkap gambar aku sorang jer tiba2 dia nak masuk.
Fine taulah gigi aku tak besar macam gigi dia. hahah.


haha. muka bangga jer abah pakaikan dia sampin, 
ada jugak orang peduli tentang dia.

kitorang time nih belummakanlagi tautak, padahal da nak pukul 12.30 I guess,
 sibuk tangkap gambar.

Dan yaaa. This is my siblings. Each of us tak sama muka kan :) 
tak macam adik beradik langsung.

apa kejadah ntah budak nih.

hamboi,,,haha


tengah sibuk lagi tengahari buta tangkap gambar, dan perut masih kosong.

waktu nih dia merajuk sebab tak dapat main game bola kat iPhone abang aku.
 merajuk guling guling, nasib baik kawan2 dia takde blog aku.
 malu jer nampak KETUA PRS ni menangis. hahah. 
OOPPSS.. lupa pulak nak citer yang adik aku ni KETUA PRS sekolah dia. 
What a shame... sumpah cikgu tu rabun. ader ker pilih budak nih???

haaa.tau  pun nak bangun sendiri after kena marah dengan aku.






No comments: