Tuesday, August 6, 2013

Thank God its Fried-egg


Bismillah.

how to start meh? aku dah terdelay 4hari untuk update entry yang acah acah best ni. 



okay. kita acah acah hari ni hari jumaat. sebab benda ni jadi hari jumaat lepas. okay? Hmm. so basically. Dalam bulan puasa. feel so grateful sebab dapat ada dengan mama Suria and abah Nazan makan sama sahur sama. 

tapi saya terasa sedikit famous bila, saya terpaksa tolak beberapa undangan iftar dari few friends. saya minta maaf sebab terpaksa tolak undangan iftar dan saya sangat hargai anda yang mengundang saya untuk makan berdua, bertiga, berempat dan beramai ramai. Unfortunately. saya memilih untuk menghabiskan bulan ramadhan dengan Keluarga saya sendiri *sila lempang aku please*


tapi untuk best friends yang dah tiga tahun tak jumpa. Mana mungkin aku nak tolak. sweet kan aku. hiks hiks hiks :3

sebenarnya perlu ker aku nak introduce diorang semua ni? okay kita mula dari mamat macho dari kiri. hmm. macho ker? LOL. from left : Kidd, Farah, TASHA :), Adriana, Iffah, Akmal and Gerssss.



semua tak banyak berubah pun. cuma makin hensem tu adalah. macam aku lah. makin gojez. lelwz, gojessshangaaat. gojez al-haktuih. tapi serius. im so glad dapat jumpa diorang and iftar dengan diorang after THREE years tak jumpa. hmm. tak sangka kita semua dah besar. (bukan gemuk)

bila aku tunjuk gambar ni dekat adik aku. "Iman. tengok ni kawan ya" and he said. "eh pondan ek?" guysss. serius aku tak bersalah. okay. aku tak cakap pun korang pondan. hmm. tolong lah percaya. definitely diorang memang antara kawan carut yang terbaik. kinda bad influence ever. :3 


memandangkan lambat lagi untuk berbuka puasa. jadi secara tiba tiba kami berkongsi hobi yang sama.  camwhore is one of the best way untuk kita hilangkan bosan. kalau dah nama pun perempuan. acah acah gojez lah sekejap.

tapi aku rasa geli tengok lelaki pun nak camwhore. weyhh. okay kalau anda rasa camwhore mereka comel. sila taip comel dan hantar ker 32322.

dan kenapa aku berani kata yang camwhore is one of the best way untuk kita hilangkan bosan. ? sebab ia sangat berguna bagi yang stuck di jalan raya. CONTOH. mungkin traffic yang buruk membuatkan kita stress. jadi dengan camwhore. mungkin anda boleh ikut cara mereka. 

 Tak. ini cuma contoh. 

air yang dicincang tak akan putus. jadi kami memutuskan untuk bersatu tenaga comel untuk camwhore sama sama. ini bukan soal marah. ini soal keamanan. 

chup. ada kaitan ker? hmm.

pernah rasa menyampah tak kalau orang asik nak main camera? tapi aku lebih rimas orang asik asik nak amik gambar aku. hmm. *feeling retis* kidd yang tangkap gambar ni. jadi aku rasa aku dah bagi pose yang cukup terbaik untuk kau

 muka serius jer dapat makan. yes. Peraturan nombor satu bagi siapa siapa yang agak agak macam terasa nak ajak aku makan. jangan kacau saya makan. sekian.

 okay muka farah stress macam baru lepas putus cinta sambil pegang segelas whiskey. while kid and add tengah sibuk cerita perihal scandal masing masing. LOL

 gambar makan takbanyak sebab semua sibuk pegang fork and spoon.

 selain mengumpat, apa lagi activity yang sesuai dilakukan di meja makan selain "guys, jom tangkap gambar" yes, we did it again. 
 sebenarnya bukan senang untuk jadi seorang artis. yerlah pergi mana mana orang minta autograph. tapi sebagai artis yang berkaliber dan tak sombong. peminat takboleh dipinggirkan. lewlz. wkwkwkw :3 


done for all the memories :) yeah. masing masing ada kepingan masing masing and i cant wait for another 10 years MAYBE untuk kita keluarkan gambar ni atas meja and imbas semua silly memories yang kita spent together. yes. Thank you for all the silly memories. i really love you guys. 

since tiga tahun kita ta jumpa. ada kemungkinan besar aku akan susah untuk jumpa diorang lagi...

  • Since Farah akan pulang ke Sweeden after raya as she's staying there with her family.
  • Akemal pulak tengah cuti sem before dia balik ke UK untuk sambung study bulan 9. 
  • Iffah akan pulang ke Egypt for her dentistry course. Awww. im gonna miss you girl :'( 
  • Kid pulak akan mulakan his first semester in scotland this september. 
  • Adriana pun. akan busy dengan study dia dekat MMU. 
  • and macam tu jugak dengan Gers. balik UIA. 



dan yang paling special. To Adriana and Iffah. Thank you for sticking with me waktu dekat MRSM dulu. yeah even aku tahu aku sangat menjengkelkan. dan,korang pun sama. annoying gila pig pig. still korang boleh tahan dengan aku. dan aku boleh tahan dengan korang. vise versalah cerita dia. And aku takkan lupa geng kita masa dekat Maktab. 

ouh yeah. dulu dekat maktab ada macam macam puak. acah acah gangsta. tapi nama geng kitorang DOS which means Demon of Sex. hmm. 


actually. aku pun tak faham. kenapa kita feeling nak jadi demon of sex. walaupun orang selalu kata muka aku macam penari tiang. padahal redtube pun aku tak pernah tengok. acah acah sexy jer lebih. hmm. yang penting nama ni, Adriana yang kasi. 

apa apa pun. thank you fer errthing babes :* cium siku sikit. mmuah. 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

dan taklupa untuk aku ucap tahniah to one of my bestfriends, Atherah Amalina kerana berjaya mendapat result yang cemerlang dalam exam baru baru ni. Congratz babe :) she got Dean's List. dan semoga terus berjaya. :) 



sebenarnya. tak pernah sia sia Tuhan uji kita dengan kegagalan. Thera, You know I hate to hear you cried. But just believe me girl, God will always pay the bills with smile. sama ada cepat atau lambat. dan tak ada sesuatu pun yang jadi dalam hidup kita sesuatu yang sia sia. sebab Tuhan sentiasa tahu sekuat mana kita telah berusaha.  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



dan aku tetap nak bagitau jugak yang aku dah balik kampung. dan aku tetap nak bagitau yang aku satu kampung dengan neelopa. jadi jangan lah tanya kenapa muka kitorang sama. 


Kelantan. Its all about MAKAN. 


makcik aku sangat gian nak bawak aku makan dekat satu tempat ni. best katanya. jadi aku follow jer. tak nafi. memang sedap dan murah. jadi aku akan hurai dengan ringkas sebab lagi setengah jam aku nak pergi bersahur. 


aku tak sempat nak rasa abc ni tapi aku agak agak macam best jer.  

  yes aku tahu ia cuma lah cucur udang. at first aku sikit pun tak tertarik nak makan sebab plating dia tak best. tapi bila makan. serius sedap. standard warung lah bro. 

  yang ni ialah 'colek' dalam bahasa kelantan. tapi kalau dalam bahasa keyyel. aku agak agak dia macam pencicah lah. macam rojak buah dengan kicap. lebih kurang macam tu lah. 
  jarang aku jumpa tom yam kelantan yang tak sedap. itu jer aku nak cakap. 

  fish and chip yang aku order ni sangat berbaloi. kalah TGI Friday okay. dekat sini dia serve EMPAT slices of fillet o fish. Demm. Whatta. empat slices okay. too much. dan aku cuma perlu bayar RM8 untuk fish and chip yang banyak dan crispy. 
 bbq chicken chop. macam biasa. okay okay jer. aku kasi tiga bintang.
 siblings. dan muka kitorang sikit pun tak sama. adik Iman. and Kakak Nadia. 
walaupun muka kitorang tak sama. tapi kitorang sama tinggi. 
  dan sengaja aku makan dalam keadaan ghairah suapaya korang akan rasa lapar pada ramadhan ke 28. tapi serious lah sedap. aku tak suka lah nak menipu menipu. 
  i just want to eat. get fat. and sad. 
 aku sendiri tak dapat jangka bila masa gambar ni ada. anyway. aku nampak macam orang kenyang yang pemalas. tapi yang penting ramadhan tinggal 2hari lagi. Selamat hari raya in advance guys. 



dan apa yang tak best. baju raya aku belum siap lagi. tsk tsk. :'( whatta sad love story lah rayakalini. hmm.



tapi lagi sedih bila ikin kutuk aku dalam blog dia. Hmm. sampai hati. 

6 comments:

Unknown said...

tasha comelllllll..make colek mano terr...

ikinj said...

aku tak pedulikkk itu semua.
aku diracistkan kau tak pedulik.
hmmmm :'(

ikinj said...

tak nak cakap ngan kau sampai habis bulan SYAWAL.

natashanazan.blogspot.com said...

hahaha. aku make colek kat PK korner KB. sebelah kamdar :D

natashanazan.blogspot.com said...

racist haktuih kau, jangan nak propa yer dekat sini.

natashanazan.blogspot.com said...

kenapa kau tak kata sampai krismas tahun depan jer? hmm.