Sunday, February 3, 2013

Little Things - Part II

Bismillah. 

aku tak percaya yang budak studio macam aku yang selalu busy ni dah tiga minggu free. wow! (gosok mata) taktau nak buat apa. buntu. macam gila bila tak ada kerja. so, for sudden dah tiga hari duduk bilik, pusing pusing katil jer aku nampak. so tiba tiba Bella ajak keluar. Dia kata teringin nak makan western. hamboi. okay aku on jer. keluar mana jer Perak ni. Tesco jer lah paling hot kat sini.



 tak ada motif aku beli kotak ni. sajer. sebab dia lovely sangat. lovely macam aku. *wink wink*. takderlah sebenarnya sebab duit banyak sangat. hiks hiks hiks :3

 selama ni hari hari mintak lotion Yaya. so kalini beli aku punya sendiri. Vaseline Healthy white. LOL. sebab saya ni adik Beyonce. so kena lah pakai lightening lotion. Lulzzzzz :D

 ini hadiah birthday Alya Azlan. dia ni one of my studio mates. Comel tak? dia suka zombie plant sangat sangat sangat. so i bought these for her birthday. actually birthday dia dah lepas dan dia merengek nak zombie plant. sebab aku dah janji nak cari patung ni untuk dia so aku dah jumpa so aku pun beli. amik kau. sekali dua aku beli. aku ni sweet kan ? :') *dompet kosong*

waktu jalan jalan kat tesco, tiba tiba yaya jumpa biscuit ni. dia tau aku suka princess so dia pun bagi ni kat aku. menjerit aku waktu yaya bagi biscuit princess ni. cuker cangaaaat. tapi dia bagi jer.  yang bayarnya aku. aku suruh dia belanja. dan dan jer dia tak ada duit. empat ringgit setengah jer pun. sobs.





10pm baru balik bilik. taktau nak buat apa. esok kelas. nak tidur tapi tak ngantuk. nak online pun aku bosan. so aku pun main webcam. setting timer. syok sendiri. snap. dan ulang dan terus ulang. until tiba tiba phone aku ringing. standard hidup bujang. aku agak excited bila phone aku berbunyi. siapa pulak yang call. dan aku excited sebab jarang sangat orang nak call aku. apa lagi mesej. sebulan sekali pun kira nasib baik. 

Muqri? ouh. kawan sekolah lama aku masa kat MRSM dulu. so aku pun...


 "Hello Muqriiiiiiiiiiiii" 
(nada yang bercampur baur dengan muka excited dan pelik kenapa Muqri?) 

"Hye Tasha. Kau busy ker? "
"eh tak tak, aku tak busy. kau kenapa?"

"tak ada apa. sajer nak call kau. sebab aku tengah main gitar. tiba tiba teringat kau. so aku nak nyanyi untuk kau.  kan aku dah janji dulu"

ouhhh. hahahah. bestnya! bestnya! cepat lah nyanyi weyh! aku kira. Three... Four...!

So he strums his guitar and sing

...

kurang jelas lagu apa yang dia nyanyi. aku cuba dengar betul2. nak kata romantik. tapi macam aku dengar perkataan Negara. Raja. Rakyat. 

Sebab aku tak puas hati, so aku pun tanya dia.
"Muqri, ni lagu apa kau nyanyi ni?"

"Lagu Negeri Johor. Kenapa?"

Hmmm. Ouh -_________-"

Kenapa Tasha? kau tak suka ke?

hahaha.(aku gelak tak ikhlas) mana ada, aku okay jer lah. hahaha. (tak ikhlas lagi) okay. Teruskan lah.

all I have to do is Keep calm and enjoy listening.

 yeah. aku cuba untuk ikhlas dan enjoy.

...



Lagu Negeri Johor ni boleh tahan panjang lirik dia.

"okay Tasha. dah habis! thanks for listening. bye!"


okay Muqri.. Thanks for the song.. Lagu Johor pun aku okay jer. dan walaupun tak best tapi aku tetap enjoy hahaha. don't worry. aku seorang yang sangat menghargai every little things dalam hidup. so Thanks again Muqri Tanos. Tahniah lah sebab boleh menyanyi dan ada suara sedap macam chuck berry gitteww . dan tahniah sebab kau lelaki ke tiga yang nyanyi untuk aku. eh silap. empat. LOL.




P/S : hargai lah every single moments dalam hidup kita walau seremeh temeh  mana pun ia terjadi. 



klik Twitter : Natasha Nazan

2 comments:

thera zubir said...

macam.............................






bangang


hahahhaa

natashanazan.blogspot.com said...

hahahahahahahaha. muqri ah bangang. aku tak bangang.