Thursday, September 26, 2013

senandung rindu

Bismillah

Alhamdulillah. saya tak tidur lagi.
Alhamdulillah. sekarang dah jam satu pagi.
Alhamdulillah. Dan esok saya kena masuk kerja.

keliru sama ada untuk suka atau duka.

dan memikirkan tempoh hari praktikal semakin tamat. juga saya rasa keliru. suka dan duka. sama banyak. Mixed feeling. hmm.


#tajuknakfenfeelingjewwwr. #senandungrindu


well. harini (25.09.2013) hari jadi jiran aku.... *winkwink* 

People : harijadi jiran pun nak cerita ker?
Tacha  : eh. sukahati kita lah. 




Ini lagi satu masalah. Aku selalu lupa birthday kawan aku. sampai masa aku tiba tiba ingat birthday diorang. Mesti tersalah tarikh. 


Conclusion : kira lupa jugak lah tu tacha. sigh. -_-"


well well well. Happy birthday Muzammil Farhan ! dia ni baru putus cinta jadi aku tak boleh nak kutuk kutuk dia sangat. nanti muram. So Muzz. Happy Birthday bro. semoga tak jatuh cinta lagi buat masa ni dan terus bercinta dengan Tuhan sahaja. know your aim. you told me once before yang your future is too bright till you have to wear shades rite? so, keep moving forward and may You showered with bless. and ill always missing you like hell my jiran :) 



yang ni! oh. tak. bukan. ni bukan dia. bukan bukan. 

yes. yang ni.  ini baru dia. hamboi. tunjuk dada. insaflah kiah...

dalam hati korang ada tak terlintas 

"eh muka dia macam bront palarae lah!"

"owemji owemjii. macam artis!"


(kalau tak terlintas takperlah. mungkin aku sorang jer kot)




ughh. STFU. aku pernah cakap benda alah ni masa tengok tv dengan dia dekat rumah. tiba tiba keluar muka Bront dekat cermin TV rumah aku. dan dia bangga. hmm. annoying. even kitorang jiran. dia kentut pun aku boleh dengar. Tapi kitorang susah nak jumpa. padahal kalau dia cuti sem, terus inbox aku "tasha jum lepak depan pagar" tak pernah aku join. malas do bro. aku tidur lagi bagus. dan alhamdulillah. openhouse baru baru ni. great to meet cha :3


ouh ini gambar dua tahun lepas tak silap. masa ni kitorang nak pergi pasar malam sama sama dan sangat rugi chuolls tak boleh tengok gambar i yang 
gojez al-haktuih.


i have nothing to give lah bro. mungkin apa yang aku mampu. macam yang kau requested selalu. mintak aku masak carbonara untuk kau. Insyaallah. aku tak masak. aku tapau jer lah dari mana mana kedai ok? 


8 tahunss kitorang dah berjiran dan berkawan. wtv it is. aku cuma harapkan yang terbaik dalam hidup kau dan sentiasalah berkelakuan baik dengan aku memandangkan semua rahsia kau dalam tangan aku. 

kalau tak. aku bakar jer kelisa kau.

Rahsia semakin hari semakin gay boleh tanya dia. okay.


 galaxy note 3 dikeluarkan di Mesia masa harijadi kau bro. 
dan kalau kau nak tahu, Samsung pesan corakkan hidupmu 
since hidupkau sangat lah bosan tanpa kitorang.

belum masuk oktober tapi the plan nampak macam dah busy. 
bukan macam. tapi memang busy. hmm. 

aku sendiri macam tak percaya aku busy. ternyata. aku bukan acah acah busy macam yang orang lain cakap. aku memang  busy. dan aku tahu yang aku dah banyak mungkir janji dengan kawan kawan aku konon nak jumpa. konon nak gosip. konon nak makan sama. konon nak mandi sama. konon nak joging. blah blah blah. deep inside, aku sentiasa mencari ruang.






No comments: