Thursday, January 9, 2014

little freak

 Bismillah...

THINGS ARE GETTING SERIOUS DAY BY DAY. and memang takkan setiap hari happy. ouh well aku mula kenal erti stress semenjak aku masuk asrama. before this, I swear aku tak pernah stress. setiap hari aku rasa happy and like there is nothing to worry about. sebab? sebab aku ada mama Suria dengan abah Nazan.


ini adalah final project aku dan untuk maintainkan pointer memang satu benda yang bukan senang. i need to be more serious and more discipline with my schedule. 


lately sikit sikit nak stress. sikit sikit nak sedih. macam kena rasuk.
my girl, Atherah stress dengan exam week dia dan aku stress dengan finale project aku. hmm. duniawi jer semua ni.


masalahnya seratus persen sama. gitteww. cium siku sikit. mmuaahh :* 
macam ni baru lah bestfriend. haha. 



actually this thing happen bila aku mula jauh dari mama Suria and abah Nazan. aku dah mula rasa stress. bukan kawan kawan aku tak support aku, my friends do support me. semua sekali yes. kawan studio. and kawan lama. serta kawan alam maya.  just it's not the same like how mama Suria dengan abah Nazan buat.  hmm. this is effing hard... hmm.  


 SUPPORT. it's all that I need! :( 


sebab aku selalu cerita everything situasi belajar aku yang aku rasa quite hard and stressful to Abah Nazan. I bet he knows me well. sebab abah Nazan pun belajar bidang engineering yang sebenarnya lagi stress. dan dia jugak involve dengan kerja Interior Design. aku yakin dia faham.


so he gave me this. 


This short note sangat buat aku terharu. yes, aku menangis kot. LOL. dan abah Nazan really inspired me to achieve apa yang aku target.
 yes, surely I will do my best.
and if You're reading, Thank You so much abah :')

 Seriously aku tak reti nak cakap aku sayang orang
 tapi aku rasa aku cuma boleh tunjuk dari cara aku.



this book is really good. seriously it plays with every emotion yang sangat kena dengan situasi manusia sekarang yang terlalu fikirkan apa orang kata. But to achieve our goal, kita memang kena berhenti fikir apa orang kata 
and take the risk. 


dan tidak lupa juga untuk Ignore all people yang buat shit dengan kita. As silent is the best revenge. and it's not worth it untuk kita ambil kisah lagi.

okay. marah nya tasha. lewlz. saya tak marah. saya cakap jewwwrrr :3 


one of my favourite part dalam buku ni : 
"Too many people being nice in order to be liked because they think it is more important. But the truth is, they get confused between 'being good' and 'being nice' "




NAILED!




No comments: