Friday, March 30, 2012

no regret baby

Bismillah.. 




nak share yang exam dah habis. seronok tak terkata. HEAVEN.  tapi kan sebelum seronok tak terkata tu ada benda yang tak seronok =(  just cause the story begin like this. 



LIKE SERIOUSLY, dari aku part one aku tak pernah tengok macammana jadual exam aku, so everything aku just depends kawan aku. TAPI KALI NI PALING BODOH.


KERTAS : BUILDING CONSTRUCTION. 
JAM : 9.00 PAGI.
TEMPAT : DEWAN SRI ISKANDAR



aku tak tau apa apa. yang aku tau aku ada exam BC jam 2petang. YES. AKU KONFIDEN JER WEYH EXAM JAM DUA. macam ni uitm Encik Nazan aku punya. dengan senang lenang aku cakap kat roomate aku.





"weyh dilla, dah pukul9. jum breakfast" roomate aku senyum tanda setuju. :)
So pukul9 kan. aku tengah senang lenang breakfast. nasi goreng + kueyteow + nugget + sosej HEAVEN. tiba tiba ada UNKNOWN number call aku. PANTANG AKU ADA NOMBOR YANG TAK KENAL CALL AKU. terus aku matikan phone sambil maki maki phone aku. letak sebelah sambung makan.






dia mesej pulak daaaaaaah.banyak pulak. okay lah aku baca. Tersembur aku bila dia mesej 

"Salam. anda ada exam hari ni? Dari bilik exam"

lagi satu pulak kawan aku mesej.

"tasha...mana kau? datang sekarang jawab exam ni. cepat!"








CELAKA!
dah pukul9.30 aku shaking nak mampos. terus aku kemas barang aku roomate aku tolong aku pakai kan baju untuk aku dan blah blah blah sumpah macam gampang macam boyan muka aku dah serabut gila. lepas tu kelamkabut aku turun roomate aku jerit pulak dari tingkap aku tertinggal stationary dia campak dari tingkap jer stationary aku SUMPAH AKU GELABAAAAAAAAH. :( 







Yes. aku mudah gelabah. BODOH GILA TASHA! aku cepat2 pergi DSI angkat kain tinggi tinggi lantak pi orang kata apa yang penting aku sampai. Sampai jam 9.40. abang pengawas tu dah tunggu aku dia tanya 

"awak ker yang lambat tu?" 

"Yer saya lah yang lambat tu."

"Okay okay awak check tempat duduk awak dulu baru masuk okay." 








aku campak bag aku amik stationary nak pergi check sit sekali BERTERABOOOR pulak pen pen aku celaka aku biarkan abang tu tolong kutipkan :) :) :) #macam princess <3





Masuk jer pintu bukak orang pandang. 
Dahlah campur dengan budak kos lain ! 
okay aku tau aku lambat masuk dewan 40minit. 
Aku tak boleh lah orang pandang2 aku malu kot! macam2 aku fikir. 








Mesti diorang ingat aku tak mandi lagi.
Mesti diorang ingat aku baru bangun tidur.
Mesti diorang ingat aku budak jahat. 
Mesti diorang ingat aku ni budak selalu ponteng kelas.
Mesti diorang ingat aku ni budak masalah.






FUCK lah. heee. tangan aku shaking kot. benci. Tapi jawab jer dengan gigih. sampai siap. nasib baik siap. tapi taktau ar result macam gampang lah agaknya. tunggu jer lah 2 May nanti :(








after exam jer terus balik bilik ONLINE. online jer one of my friends, ajak. IM aku.







defuq. dia menganjing aku.



Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

awak, nmpk rambut. lupa tutup gmbr lama ni eh :) sekadar menegur