Wednesday, April 4, 2012

Oh You make it rain...

Bismillah.. 






taip taip. padam. taip taip. padam. tak selesa ar aku nak tulis blog sebab rasa macam ada orang baca. YEAH. memang blog untuk orang  baca. to share something. to express how do I feel. tapi aku terasa macam entahlah tak selesa ar. rasa macam. heisssh.faham ark? aku harap korang faham.










Everytime aku tulis blog, aku akan teringat kat sorang ni. :) :) :) ingat dia jer. sebab aku tau mesti dia baca. kita jauh. tapi dekat <3 heee. macammana tu. Iffah Aminuddin. Yes I miss You more and more. everytime traffic aku from egypt ker apa ker. aku tau tu kau. 







okay full stop. Aku penat sekarang sebab tadi baru balik dari Melaka. Pergi Jusco melaka. yeah, kat KL takder JUSCO. sebab tu sampai ke melaka aku cari jusco, I know this sounds crazy tapi bila dah bosan gila babi memang aku akan buat. Yang penting aku puas hati. so sekarang aku puas hati lah cerita dia . tapi mak aku yang tak puas hati bila dapat tau aku sampai kat melaka :D lantak pi lah aku malas nak pikir, karang aku bukak mulut lain plak jadi. anak yang baik kena diammmmm :) :) :)







PLUS. tadi sempat baca blog my bestie Idayu Sukaimi. dia update blog tentang her exboyfriend. Sedih bila baca blog dia. tersampai kat aku feeling dia. I can feel it. seriouslyyy. Yeah it reminds me to my exboyfriend too. banyak gambar diorang. sama lah macam aku. banyak jugak gambar2 kitorang waktu tengah gilabayang, :D tapi tu dulu. sekarang dah tak macam dulu lagi kan. Aku rasa ada reason kenapa semua ni jadi dan yang memang kita takkan pernah ada kesempurnaan dalam sesuatu hubungan cuma kebahagiaan jer.






so for those yang sedang menjalani hubungan blah blah blah all the best dan heeee. no komen, aku sendiri breakup nak nasihat orang. pooodddah lah tasha.  cuma one thing aku pernah cakap kat dia "I cant promise You a perfect relationship but what can I say, as long as we're trying, Im staying" tapi aku dah habis cuba dah untuk bersabar untuk terima untuk telan, tapi aku dah tak boleh telan lagi. Sabar aku ada batas. Seriously aku tak ada masa nak fikir tentang perasaan dan blah blah blah. buang masa buang duit buang blah blah blah. baik aku bercinta dengan buku lagi bagus. Well Life is too short to worry about boys AND ALL  STUPID THINGS. Have fun. Fall in love. Regret nothing,and don't let people bring you down.

Photobucket

No comments: