Friday, June 1, 2012

doughnut

Bismillah...






i dont know where to start. tapi kan. hari ni aku buat doughnut pulak dengan mak aku. heww heww. tapi taknak cerita kat kawan2 aku sebab semua busuk hati, semua boikot aku masak. mencik do camni. ingat aku tak reti masak ker?  :( 



ni yang haritu lah :( benci tau semua boikot.
cupcakes for life :D 





dia ni dah lah unmensi aku. 
lepas tu kutuk cupcakes aku pulak tu :(




                                             aku pun pasrah jer dengan komen2 orang.
                                     belum rasa sukerhati jer tau cakap cupcakes aku 
                                                                   blah blah blah...




anywayyy. tadi buat doughnut heww heww. tapi ada satu jer gambar. kalau masuk banyak2 pun semua boikot, sedih tau. haha. 


ni doughnut belum siap. tak mo lah post lebih2 nanti yang lain bahan.
 tak suka tak suka tak suka.


And tadi abah balik abah panggil.
so aku pun turun lah ingatkan kenapa. 
rupa2 nya abah ada belikan jam untuk aku. 
jam meja lah bukan jam tangan. 
kecik gila!!! memang boleh nampak pun kan :/


dinasour aku pun lagi besar -..-"
abah ni macam main main pun ada. 
cenonettt jer plak tu. 
abah kata simpan jam ni buat alarm bangun tido.


 tapi takper lah abah bagi kan.
so itteww cimpan jeww laaaar, haha XD







Photobucket

2 comments:

ikin jaldin said...

buat karipap plak pasni..hahah.

Tashalecka-lecka said...

hahaha. beres do XD